کلمه کلیدی را وارد کنید

آشنایی با ظروف مایکروفر

ظروف پلاستیکی مخصوص مایکروویو

آشنایی با ظروف مایکروفر

ظروف مایکروفر

ظروف پلاستیکی مخصوص مایکروفر، ظروفی با ضخامت بالا و از جنس پلی پروپیلن هستند که برندهای نامدار و با کیفیت آن در وب سایت پخش بهنام پلاست عرضه می شوند. این محصول بی رنگ است و در برابر حرارت بسیار مقاوم است به همین دلیل آن را به راحتی می توان درون مایکروفر قرار داد.

ظروف پلاستیکی مخصوص مایکروفر از پلیمرهای بسیار مقاوم در برابر گرما تشکیل شده اند و عمل آزاد سازی پلیمرهای آنها در دمای بیش از 230 و کمتر از -30 انجام می شود. بنابراین این ظروف، گزینه مناسبی برای نگهداری مواد غذایی در دمای بالا مانند مایکروفر هستند. این ظروف نمی شکنند و استحکام فوق العاده ای دارند. شرکت پخش بهنام توزیع کننده انواع ظروف مایکروفری در تهران می باشد.

                                                                           ظروف ماکروفری

انواع ظروف یکبار مصرف مایکروفر

ظروف مناسب مایکروفر از جنس پلی پروپیلن، ظروفی هستند که اشعه مایکروویو را برای گرم شدن غذا از خود عبور دهند. ترکیبات شیمیایی ظروف پلاستیکی هنگام برخورد با حرارت تغییر می کنند و مواد مضر را وارد غذا می کنند بنابراین نباید از ظروف پلاستیکی برای مایکروفر استفاده کرد.

توجه داشته باشید که تنها ظروف پلاستیکی که علامت ایمنی برای استفاده در مایکروفر را دارند برای استفاده در این دستگاه مناسب می باشند. وب سایت پخش بهنام پلاست انواع ظروف مناسب مایکروفری را در اشکال دایره ای، بیضی، سطلی و غیره عرضه می نماید.

ظروف سیلیکونی مایکروفر نباید در معرض شعله مستقیم قرار بگیرند ولی شما به راحتی می توانید این ظروف را درون فر، مایکروفر و یا بخارپز قرار دهید. این ظروف محل نگهداری انواع مواد غذایی می باشد که شما میتوانید این ظروف را از وب سایت پخش بهنام پلاست در انواع طرح ها و سایز های مختلف تهیه نمایید.

برخی از کالاهای موجود در وب سایت شامل :

قیمت ظروف یکبار مصرف مایکروفر

قیمت ظروف مایکروفر نسبت به کارایی آنها بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. ظروف یکبار مصرف مایکروفر، ظروفی با ضخامت مشخص از جنس پلی پروپیلن هستند که بی رنگ می باشند. ظروف شیشه ای درون مایکروویو می شکنند و یا غذا به آنها می چسبد؛ ظروف پلاستیکی هنگام برخورد با حرارت، پلیمرهای سمی خود را آزاد می کنند و مواد سمی وارد غذا می کنند پس بهترین جایگزین برای این ظروف، استفاده از ظروف مایکروفر است که در وب سایت پخش بهنام پلاست، با قیمت بسیار مناسب، کیفیت عالی و تضمین شده به مشتریان عزیز ارائه می شود.

خرید عمده ظروف مایکروفر

ظروف مایکروفر راحت ترین قالب و ظروف برای قرارگیری در مایکروفر در دمای بسیار بالا هستند. این ظروف را می توانید درون فریزر در پایین ترین دما و درون مایکروویو در بالاترین دما قرار دهید. ظروف سیلیکونی هیچ گونه ماده مضری در خود ندارند و بدون بو هستند. این ظروف طعم و مزه غذا را تغییر نمی دهند و مواد سمی درون آنها وجود ندارد. برای کسب اطلاع از شرایط و قیمت عمده ظروف مناسب مایکروفر و همچنین خرید ظروف مایکروفر کافی است به وب سایت پخش بهنام پلاست مراجعه کنید.

ارسال نظر