کلمه کلیدی را وارد کنید

آشنایی با انواع دیس و سینی یکبار مصرف

آشنایی با انواع دیس و سینی یکبار مصرف

بررسی انواع دیس و سینی

اولین سینی ساخته شده در جهان مربوط به قرن 6 یا 7 قبل از میلاد بوده که از جنس سفال ساخته شده است. از سینی‌ها و دیسهایی که در حال حاضر ما برای کارهای مختلف از جمله سرو از آن استفاده می‌کنیم به‌ مرور زمان تغییر یافته است. در اواسط قرن هفدهم در انگلستان برای اولین بار برای ساخت سینی‌ها از نقره استفاده کردند که زیبایی و دوام بالایی داشته اما کم‌کم با گذشت زمان سینی‌ها از جنس‌های مختلفی و همچنین در اشکال متنوع ساخته شد.

جالب است بدانید در قرن هجدهم، سینی بیضی محبوبیت پیدا کرد که دارای دسته‌های محکم از جنس خود سینی بود تا بتوان وزن بیشتری را تحمل کند و از آن برای سرو چای و قهوه برای اعضای خانواده و یا مهمان‌ها استفاده می کردند. در اوایل قرن نوزدهم، سینی‌های بلند و کشیده جای سینی‌های بیضی را گرفتند و در بین مردم استفاده از این سینی‌ها و دیسها مد شد. این سینی‌ها دارای لبه‌ای بلند بودند تا محافظی برای وسایل درون خود باشند و از لیز خوردن و افتادن جلوگیری کنند.

انواع سینی پذیرایی از لحاظ جنس

سینی‌ها از لحاظ جنس دارای تنوع می‌باشند زیرا هر کدام برای کار مخصوص به خود تولید می‌شوند، این سینی‌ها عبارت‌اند از: سینی مسی، سینی استیل، سینی نقره‌ای، سینی چوبی، سینی پلاستیکی، سینی سرامیکی، سینی قلم‌زنی، سینی شیشه ای و سایر

  • جنس سینی

شاید بتوان گفت مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب یک سینی ملاک است جنس سینی است تا به‌ خوبی با نیاز شما تطابق داشته باشد. همان‌طور که قبلاً گفتیم سینی می‌تواند از چوب، مس، استیل، شیشه، پلاستیک، ملامین، سرامیک، برنز، رزین و حتی آینه باشد. قابل‌ ذکر است سینی‌های فلزی دارای مقاومت بیشتری از نوع چوب و یا شیشه و آینه دارند اما نوع پلاستیکی آن علاوه بر مقاومت دارای وزنی ایده‌آل و همچنین قیمتی مناسب هستند.

  • فرم سینی

هر شخصی بسته به نیاز و سلیقه خود از اشکال مختلف سینی استفاده می‌کند که می‌تواند به شکل گرد، بیضی، مستطیل و مربع باشد.

  • سطح سینی

سطح سینی بخشی است که وسایل و انواع نوشیدنی بر روی آن قرار می‌گیرد. حال می‌توان این بخش صاف و صیقلی باشد که زیبایی فوق‌العاده‌ای به سینی می‌دهد و یا دارای شیار و شکل‌های مختلفی باشد.

  • اندازه سینی

سینی‌ها دارای اندازه‌های متنوعی‌ای هستند که بسته به تعداد اعضای خانواده و یا مکانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید باید انتخاب شوند.

  • قیمت دیس پذیرایی

قیمت دیس ها به جنس و اندازه آنها بستگی دارد که شما نسبت به بودجه خود باید آنها را انتخاب کنید. شایان‌ ذکر است بهترین و مناسب‌ترین قیمت مربوط به سینی پلاستیکی می‌باشد.

  • سینی یکبار مصرف پذیرایی

سینی یکبار مصرف پذیرایی از مواد بسیار مرغوب پلی استایرن تشکیل شده است و بسیار محصول مناسبی برای پذیرایی چایی، میوه و غیره می باشد. این محصول از ضخامت بسیار مناسب و کیفیت بسیار عالی برخوردار است و بهترین گزینه برای خانمهای خانه دار می باشد. شما می توانید برای سرو انواع نوشیدنی مثل انواع شربت، چایی، نسکافه و قهوه و میل کردن انواع شیرینی و میوه از این سینی یکبار مصرف پذیرایی استفاده کنید. فروشگاه پخش بهنام ارائه دهنده انواع سینی یکبار مصرف پذیرایی در طرح ها و اندازه های مختلف مثل اشکال بیضی، دایره و سایر می باشد.

  • دیس یکبار مصرف طرح دار

سینی یکبار مصرف طرح دار به قدری ضخیم و با کیفیت است که شما می توانید برای سرو انواع نوشیدنی مثل انواع شربت، چایی، نسکافه و قهوه و میل کردن انواع شیرینی و میوه از این سینی یکبار مصرف طرح دار استفاده کنید. در مجموعه پخش بهنام پلاست سینی های یکبار مصرف در طرح های متنوعی اعم از قلبی، کریستالی، مستطیلی، مربعی، گرد، کنگره دار، لبه دار و بیضی موجود و بسیار محصول مناسبی برای پذیرایی چایی، میوه، کیک و غیره می باشد. این محصول قابل خرید برای شما عزیزان می باشد.

  • سینی یکبار مصرف شفاف

سینی یکبار مصرف شفاف از مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل شده است و بسیار محصول مناسبی برای پذیرایی چایی، میوه و غیره می باشد. این محصول از ضخامت بسیار مناسب و کیفیت بسیار عالی و شفافیت خوبی برخوردار است و بهترین گزینه برای یک پذیرایی لوکس و مجلل گونه می باشد. مجموعه بهنام ارائه دهنده انواع مدلهای سینی یکبار مصرف شفاف در طرحها و اندازه های مختلف مثل بیضی شکل، دایره ای و غیره می باشد.

  • خرید  دیس و سینی پذیرایی یکبار مصرف

برای دیدن تنوع دیس و سینی یکبار مصرف به بخش دیس و سینی یکبار مصرف وارد شوید و همچنین برای اطلاع از قیمت عمده ظروف غذا یکبار مصرف و همچنین شرایط خرید سینی پذیرایی یکبار مصرف، می توانید با واحد فروش پخش پلاستیک بهنام تماس حاص کنید و پاسخ هر گونه سوالی در این خصوص دارید را دریافت نمایید.

ارسال نظر