کلمه کلیدی را وارد کنید

تاسیس هلدینگ شرکت صنایع پلیمر نیک پلاست بهنام

مدیریت و کارکنان این شرکت در بخش­های مختلف مدیریت، مالی، اداری، فروش، بازاریابی و انبار برای تحقق استراتژی و اهداف تعیین شده در جهت «ارتقای کیفیت خدمات» و همچنین در راستای شعار «تنوع و تمایز با بهنام پلاست» تلاش روزافزون خواهند داشت.

تاسیس هلدینگ شرکت صنایع پلیمر نیک پلاست بهنام

تاسیس هلدینگ شرکت صنایع پلیمر نیک پلاست بهنام

به منظور اعتبار بخشیدن به مجموعه بازرگانی و عمده‌­فروشی با سابقه و بزرگ شرق تهران با نام تجاری «شرکت پخش بهنام پلاستیک» و ایجاد اشتهار و نظامند کردن ارتباطات درون و برون سازمانی، مفتخر هستیم تا اعلام نماییم که هلدینگ شرکتی «صنایع پلیمر نیک پلاست بهنام» با سه مجموعه سازمانی مجزا با نام­های مجموعه پخش بهنام پلاست برای خدمات­ رسانی در دو حوزه B2B و B2C، مجموعه هلهله برای خدمات رسانی در بخش کالای تولدی و مجموعه بسته­‌بندی پارمین برای خدمات رسانی در بخش محصولات بسته‌­بندی شده تاسیس و با شماره ثبت 579994 عملیاتی شده است.

این همه برای ارتقای کیفیت خدمات مشتریان و بهبود سطح رضایتمندی آنها صورت پذیرفته تا بتواند به پاسخگوی نیازها، خواسته­‌ها و گرایشات آنها باشد.

                                                                           

مدیریت و کارکنان این شرکت در بخش­های مختلف مدیریت، مالی، اداری، فروش، بازاریابی و انبار برای تحقق استراتژی و اهداف تعیین شده در جهت «ارتقای کیفیت خدمات» و همچنین در راستای شعار «تنوع و تمایز با بهنام پلاست» تلاش روزافزون خواهند داشت.

با توفیق روزافزون         

کارکنان و مدیریت شرکت    

صنایع پلیمر نیک پلاست بهنام  

  

ارسال نظر